watchtheskytonight:

diannaluvslea:

sillylittleshoteka:

spontaneousfangasm:

sovietkittens:

if you go to hell for being bad why wouldn’t satan reward you for it why does he make you suffer wtf id be like hell yeah motherfucker you my nigga lets party

i started to laugh and then i realized that this is actually a really valid question

Alternatively, if Satan punishes sinners, why isn’t he considered good?

If the Pope dies, is he being promoted or fired?

We’re becoming self aware


Permalink

funeralhome420:

i hate that i literally cant tell if im ugly or not and i cant tell if im really fat or just like kinda fat i literally cant tell and sometimes ill be like “im just being dumb im pretty good looking” and then ill be like “wow im being so egotistical i definitely look like shit what am i talking about” like i just…. dont know and it bothers me so much cos it’s something i can’t understand 


Permalink

wifipassworcl:

wifipassworcl:

GUESS WHO’S GOT A DATE THIS FRIDAY

well not me but someone out there probably. you go pal.


Permalink

down-the-muddy-river:

Who’s your favorite Batman character and why?. Paleyfest NY, october 18, 2014.x


Permalink

thecutestofthecute:

Congratulations!! You got mail !!!.. Pup-mail that is!!!


Permalink

sizvideos:

Video


Permalink

raltimore:

Cinematic masterpiece tbqh


Permalink

seriousjones:

live your life however you want, but if your taskbar is anywhere but on the bottom of your computer screen i would like for you to find God


Permalink

nevver:

Army men yoga


Permalink

(Source: gayhughhefner)


Permalink

idk why people take me so seriously i never even know what im saying

(Source: brokenly)


Permalink